1.Заяви від батьків або осіб, які їх замінюють, для зарахування дитини до закладу освіти.
2.Копії свідоцтва про народження дитини.
3.Виписки із медичної карти, карти профілактичних щеплень (форма №63).
4.Медичної довідки про стан здоров'я дитини та епідеміологічне оточення з дитячої поліклініки,довідки дільничного лікаря.
Групи у закладі комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в закладі дошкільної освіти державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період(75 днів).
Відрахування дитини з дошкільного навчального закладу здійснюється:
*за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;
*на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини,що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;
*у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.
Оплата вноситься в банк по квитанції до 25 числа за попередній місяць із розрахунку фактичної собівартості харчування за 1 день.
У випадку відсутності дитини в дошкільному закладі батьки повинні прийти за квитанцією і оплатити її, повідомивши про це вихователя.
Перерахування оплаченої квитанції з причин хвороби дитини здійснюється у наступному місяці.
Пільгова оплата за харчування надається після подачі директору дошкільного закладу відповідних документів. Перерахунок відбувається з моменту подачі документів.
Під цими словами видатного педагога може поставити свій підпис кожен, хто вважає, що педагогічна робота поєднує в собі науку і мистецтво.
В ній важко визначити, в чому криється успіх: у методиці, яку можна передавати іншим, чи в індивідуальних особливостях педагога.
Тому завдання методичної служби нашого дошкільного закладу і полягає в тому, щоб допомогти педагогові знайти і розвинути в собі цю індивідуальність, яка допоможе оновити зміст педагогічного процесу в дошкільному закладі на основі гуманізації, демократизації, особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання дітей дошкільного віку/
Методична робота в нашому дошкільному закладі - це система взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагогів, розвиток їхнього творчого потенціалу, а в кінцевому результаті - на зростання освіченості і вихованості дітей.
Відповідно до завдань річного плану передбачено різноманітні форми організації та види методичної роботи, а саме :
семінари-практикуми. педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи.
З метою ознайомленя з кращим досвідом педагогічної роботи проводяться колективні перегляди форм і методів освітньо-виховної роботи, взаємовідвідування занять та режимних моментів.
Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах. Тематика самоосвіти педагогів глибоко продумується і визначається самими вихователями з урахуванням потреб навчально-виховного процесу.
Упродовж останніх років методичний кабінет ДНЗ спрямовує свою діяльність на виконання таких ключових завдань:
1. Впровдження в практику роботи інноваційних технологій та пошук нових форм і методів навчання та виховання дітей.
2. Оновлення змісту, форм зростання професійної майстерності педагогів.
3. Вивчення системи творчих вихователів.
4. Впровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіду.
5. Програмно-методичне забезпечення навчальної бази згідно вимог Базової програми "Українське дошкілля".
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.