Адміністрація дошкільного закладу:


Завідувач ДНЗ№1 П'ятковська Любов Василівна/Files/images/CIMG3671.JPG


Освіта:вища.Закінчила Київський державний педінститут за спеціальністю " викладач д/педагогіки і психології, методист ".


загальний педагогічний стаж: 40 років;


стаж роботи завідувачем: 18 років.


Прийом дітей до дошкільного навчального закладу здійснює завідувач ДНЗ протягом календарного року на підставі:


1.Заяви від батьків або осіб, які їх замінюють, для зарахування дитини до дошкільного закладу.

2.Копії свідоцтва про народження дитини.

3.Виписки із медичної карти, карти профілактичних щеплень (форма №63).

4.Медичної довідки про стан здоров'я дитини та епідеміологічне оточення з дитячої поліклініки,довідки дільничного лікаря.

Зарахування дитини до спеціальної групи для дітей з вадами мови здійснюється за наявності витягу з протоколу засідання Чернігівської обласної психолого-медико-педагогічної комісії.

Групи у дошкільному навчальному закладі комплектуються за віковими ознаками. За дитиною зберігається місце в дошкільному навчальному закладі державної та комунальної форм власності у разі її хвороби, карантину, санаторного лікування, на час відпустки батьків або осіб, які їх замінюють, а також у літній оздоровчий період(75 днів).

Відрахування дитини з дошкільного навчального закладу здійснюється:

*за бажанням батьків або осіб, які їх замінюють;

*на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини,що виключає можливість її подальшого перебування у дошкільному навчальному закладі даного типу;

*у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.


Порядок оплати за харчування дитини:

Оплата вноситься в банк по квитанції до 25 числа за попередній місяць із розрахунку фактичної собівартості харчування за 1 день.

У випадку відсутності дитини в дошкільному закладі батьки повинні прийти за квитанцією і оплатити її, повідомивши про це вихователя.

Перерахування оплаченої квитанції з причин хвороби дитини здійснюється у наступному місяці.

Пільгова оплата за харчування надається після подачі завідувачу дошкільного закладу відповідних документів. Перерахунок відбувається з моменту подачі документів.


Вихователь-методист


Романенко Ольга Григорівна/Files/images/CIMG3676.JPG

Освіта :вища.Закінчила Київський державний педінститут за спеціальністю " викладач д/ педагогіки та психології, методист" .

Загальний педагогічний стаж: 35 років .

Спеціаліст вищої квліфікаційної категорії.

Творча праця можлива тільки тоді, коли людина ставиться до роботи з любов’ю, коли вона свідомо бачить в ній радість... Коли праця робиться для неї основною формою прояву особистості і таланту.

Антон Макаренко

Під цими словами видатного педагога може поставити свій підпис кожен, хто вважає, що педагогічна робота поєднує в собі науку і мистецтво.

В ній важко визначити, в чому криється успіх: у методиці, яку можна передавати іншим, чи в індивідуальних особливостях педагога.

Тому завдання методичної служби нашого дошкільного закладу і полягає в тому, щоб допомогти педагогові знайти і розвинути в собі цю індивідуальність, яка допоможе оновити зміст педагогічного процесу в дошкільному закладі на основі гуманізації, демократизації, особистісно зорієнтованої моделі навчання і виховання дітей дошкільного віку/

Методична робота в нашому дошкільному закладі - це система взаємопов’язаних заходів, спрямованих на підвищення педагогічної майстерності педагогів, розвиток їхнього творчого потенціалу, а в кінцевому результаті - на зростання освіченості і вихованості дітей.

Відповідно до завдань річного плану передбачено різноманітні форми організації та види методичної роботи, а саме :

семінари-практикуми. педагогічні читання, ділові ігри, круглі столи.

З метою ознайомленя з кращим досвідом педагогічної роботи проводяться колективні перегляди форм і методів освітньо-виховної роботи, взаємовідвідування занять та режимних моментів.

Практикуються звіти вихователів про проходження курсової перепідготовки на педгодинах. Тематика самоосвіти педагогів глибоко продумується і визначається самими вихователями з урахуванням потреб навчально-виховного процесу.

Упродовж останніх років методичний кабінет ДНЗ спрямовує свою діяльність на виконання таких ключових завдань:

1. Впровдження в практику роботи інноваційних технологій та пошук нових форм і методів навчання та виховання дітей.

2. Оновлення змісту, форм зростання професійної майстерності педагогів.

3. Вивчення системи творчих вихователів.

4. Впровадження в практику роботи кращого педагогічного досвіду.

5. Програмно-методичне забезпечення навчальної бази згідно вимог Базової прорами "Я у Світі".

Психолог ДНЗ№1


Корюковська Лілія Григорівна/Files/images/100_1741.jpg


Освіта:вища.Закінчила Ніжинський державний педагогічний університет ім.М.Гоголя за спеціальністю "практичний психолог, соціальний педагог".


Загальний педагогічний стаж: 12 років;


Стаж роботи психологом: 8 років.


Спеціаліст II категорії.


Для чого потрібен психолог?


Чим займаються психологи ДНЗ? У яких ситуаціях батькам може бути корисна ,а в яких просто необхідна консультація цього фахівця?

Якщо є якась тривога за малюка-психолог допоможе розібратися з емоційним станом дитини.Виявити причини виникаючих труднощів, якщо вони є.Інший випадок звернення до психолога співпадає з так званими віковими кризами (рік-півтора, три-чотири, шість-сім.) Вікова криза означає , що в розвитку людини відбувається різкий стрибок , що щось радикально змінюється. Мама й тато не встигають звикнути до цих змін , не враховують їх у спілкуванні, використовують виховні прийоми, вже не дієві в нових уиовах. Все це наклкдається на підвищену емоційність дитини, характерну для перехідних періодів.

Капризи, агресія, впертість дитини-і почуття безпорадності у батьків. Психолог допоможе розібратися в суті труднощів, підкаже виховні прийоми, а при необхідності позаймається з дитиною.


Що роблять дитячі психологи?

*Психодіагностика

Мета: визначити об'єктивний стан дитини, виділити його причини, а також оцінити рівень розвитку психічних процесів. Якщо для дорослих використовуються тестові методики , відомі багатьом, то для дітей використовують спеціальні методики. Фахівець може попросити дитину намалювати щось,може пограти у діагностичну гру-насправді ж за допомогою цих процедур збере необхідні дані.

*Розвиваючі заняття

Мета: розвивати у дитини різні необхідні навички і якості. Увага, пам'ять,посидючість, логічне та образне мислення.Найчастіше розвиваючі заняття проводять з групою дітей , і в такому випадку дитина також вчиться спілкуватись з іншими дітьми, сприймати соціальні норми.

*Корекційно-розвивальна робота

За наявності у дитини серйозних емоційних або особистісних труднощів. Заняття на зняття тривожності, страхів, на підвищення самооцінки, зняття агресії. Дитяча психотерапія може знадобитися, якщо дитина пережила сильний стрес.

*Консультування батьків та сімейне консультування

У психологів є така відома аксіома:"Проблеми маленьких дітей-це проблеми батьків." При уважному розгляді-причини всіх дитячих труднощів перебувають у сімейних проблемах і конфліктах, неадекватності стилю виховання і т.д. Тому часто виходить так ,що для вирішення проблеми дитини досить батькам самим розібратися в причинах і змінити щось у своїй поведінці, в навколишній ситуації.

І



Кiлькiсть переглядiв: 0